Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

26 November 2022 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, over een paar dagen ga ik het donkere en koude Nederland weer voor een paar maanden vaarwel zeggen.

Ik heb lang geaarzeld omdat ik niet kon inschatten hoe het corona virus zich zou ontwikkelen, maar uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt na mijn 5de vaccinatie.

Nu ga ik eerst 3 maanden naar Midden Amerika (Guatemala, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, Panama) . Daarna vlieg ik door naar Suriname waar ik ongeveer 2 weken blijf. En tenslotte ga ik ook nog 1 maand naar Nepal.

Gedurende die periode heb ik mijn huis weer verhuurd zodat het toch bewoond is.

Ik zal proberen om regelmatig een verslag te maken van mijn belevenissen aldaar. En ik zou het zeer waarderen als jullie ook af en toe een reactie zouden kunnen plaatsen op mijn weblog.

Ik vertrek woensdag 30 november en vlieg 13 april weer terug naar Nederland , net op tijd om van het Nederlandse voorjaar te genieten .

Groetjes van Francine


  • 26 November 2022 - 23:46

    Ria:


  • 27 November 2022 - 10:59

    Nies Zwaagstra:

    Hallo Francine, wat goed dat je de winter weer gaat verruilen voor aangenamere temperaturen. Een heerlijk vooruitzicht. Nieuwe gebieden ontdekken en tot slot nog een maandje naar je vertrouwde Nepal.

    ik wens je een heel mooie en interessante reis toe, fijne ontmoetingen met diverse culturen.

    Geniet er van, reis voorzichtig en blijf gezond!

    Ben nu al benieuwd naar je reisverhalen.

    groetjes, Nies[e-1f64b]


  • 27 November 2022 - 14:56

    Femke Van De Wiel:

    Wat leuk Francine dat je weer een mooie afwisselende reis gaat maken! Heel veel inspiratie, plezier, gezondheid en voorspoed gewenst. Een stralende groet uit het hoge noorden, Femke


  • 27 November 2022 - 22:06

    Arjan:

    Hoi Francine,

    Wat een goed en slim plan om lekker weer een paar maanden te gaan reizen. En wat voor een reis! Ik kijk alweer uit naar de verhalen van je ervaringen en belevenissen.

    Goede reis! Heel veel liefs,

    Arjan


  • 27 November 2022 - 22:39

    Thea Genée:

    Heb het goed en blijf gezond op je grote reis Francine.

    Hartelijke groeten van Pieter, Thea


  • 28 November 2022 - 21:14

    Nardy En Paul Bleeker:

    Na al het Corona gedoe met de nodige beperkingen snappen wij maar al te goed dat je weer verlangt om een verre reis te maken. Alvast een goede tijd gewenst, maar we bellen nog wel even voor je vertrekt.

    lieve groet van Nardy en Paul


  • 10 December 2022 - 08:30

    Riet:

    Hallo Francine,

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    groetjes Riet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francine

Ik ben een vrouw

Actief sinds 18 Nov. 2022
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 2765

Voorgaande reizen:

30 November 2022 - 13 April 2023

Nog thuis

Landen bezocht: